środa, 22 października 2014

Co u mnie?

Hi :*
U mnie w sumie dobrze. A zwłaszcza teraz kiedy te 3 dni testów dobiegły końca, tylko ciekawe jakie będą wyniki :/. Do tego wszystkiego przyjechały do nas do szkoły 3 osoby wymiany (są z: Singapur, Indonezja, Srilanka), bardzo mili są, rozmowni i sympatyczni. A teraz jak każdego wieczoru leże sobie i pomału przymulam. Dobijają mnie takie pochmurne lub deszczowe pogody. Nie zostaje nic do roboty tylko siedzieć w domu i pisać esy. Chciałabym już zimę i święta. Pewnie nie tylko ja na to czekam, ale do tego jeszcze trochę. Najlepszą rzeczą jaka się teraz szykuje to zawody pływacie w następny czwartek. Boje się trochę bo jadę pierwszy raz dopiero, ale spróbować trzeba! Nie dużo nowego się działo. Nie było można gdzieś wyjść, bo deszcz, nawet na zdjęcia ;c . Dziś pogoda nie jest najgorsza więc wybieram się z moim chłopakiem za chwilę na spacer. Trzeba korzystań jeżeli można :D

Przepraszam, że tylko jedno ale, nie mam więcej aktualnych zdjęć :)
A co u was słychać? :*

14 komentarzy:

  1. To bardzo fajnie, że przyjechała do Was wymiana! U mnie niestety czegoś takiego nie ma. :( Powodzenia na zawodach! Bardzo ładne zdjęcie. :)
    http://kamillyxo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Pytałaś o wspólną obserwację, ja już zaobserwowałam, teraz czas na ciebie
    http://ola-olaaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale fajnie, zawsze chciałam zeby przyjechali do mnie ludzie z wymiany :)
    Klikniesz w linki Sheinside u mnie?
    Proszę o klik w linki w tym poście

    OdpowiedzUsuń
  4. pytałaś u mnie o wspólną obserwację... Czekam na uczciwy rewanż :D
    pastelove-life.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. o, super są takie wymiany, można podszlifować język :)
    www.creativamente-o-sztuce.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Chciałabym poznać te osoby :)

    http://mikijiu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. ja uważam, że takie wymiany są fajne, moja siostra jest aktualnie na wymianie w portugalii :)
    klikniesz u mnie na banner sheinside na pasku bocznym, jeśli znajdziesz chwilę czasu? :*

    ------> www.HELLO-WONDERFUL.blogspot.com <------

    OdpowiedzUsuń
  8. genialny blog ♥ będę tutaj często wpadać :D
    zapraszam oczywiście cieplutko do mnie :)
    http://flemour.blogspot.com/2014/10/october.html

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja nie umiem pływać, przynajmniej tak zawodowo xD
    Zapraszam do mnie, na pewno odwdzięczę się za obserwację czy komentarz ;)
    finementesword.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Pytałaś o wspólną obserwacje ja obserwuje i liczę na rewanż :)

    OdpowiedzUsuń
  11. A u mnie właśnie dzisiaj okropna pogoda i cały dzień mgła :c
    im-mags.blogspot.com

    obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  12. obserwujemy? zaobserwuj i napisz, ze zaobserwowalaś w komentarzu u mnie na pewno sie zrewanżuję!
    http://hepimiau.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. 29 yr old Paralegal Briney Ferraron, hailing from Camrose enjoys watching movies like Stargate and Creative writing. Took a trip to Historic Town of Grand-Bassam and drives a LS. Zobacz wiecej informacji

    OdpowiedzUsuń

Komentarz u mnie to komentarz u Ciebie :*
Zaglądam na blogi osób komentujących, jak ciekawe zaobserwuje ;>
Z góry dziękuje za każdy komentarz ♥