niedziela, 9 listopada 2014

Listopad :D

Cześć!
Jesień można zauważyć już za oknem, ale mimo to ja czekam tylko na zimę, na święta, na całą tą piękną atmosferę. Teraz mam przed sobą dłuższy weekend, to znaczy jego połowę. Dlatego stwierdziłam, że czas coś napisać. Jak wam mija czas? Bo mi strasznie szybko, ledwo co się zaczął rok szkolny a tu już listopad. Odchodząc od tematu stworzyłam Sobie taki zeszyt wspomnień, chce mieć na papierze wszystkie najlepsze momenty mojego życia. Będę tam umieszczać obrazki, zdjęcia lub jakieś rzeczy kojarzące się z daną chwilą. Coś w stylu pamiętnika, tylko że spokojnie będę mogła go pokazać komukolwiek. Zrobiłabym zdjęcia, ale od niedawna pisze więc jeszcze nic ciekawego tam nie ma. :)

I dodatkowa kilka zdjęć :>








I jeszcze na sam koniec mogę się pochwalić, że dziś mija 14 miesięcy w tym oto chłopakiem poniżej <3


12 komentarzy:

  1. Mi mija (na nieszczęście) straasznie wolno ten czas. Bardzo ładne zdjęcia. Gratuluję 14 miesięcy! I życzę dużo, dużo więcej. Szczęścia!
    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładne zdjęcia i gratuluję związku :)
    Zapraszam do mnie
    http://ola-olaaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny pomysł ze zrobieniem takiego ala-pamiętnika :). Śliczne zdjęcia *.*
    No i gratuluję 14 miesięcy związku ♥! Pozdrawiam!

    http://julia-its-not-too-late.blogspot.com/
    Zapraszam do mnie :).

    OdpowiedzUsuń
  4. Co powiesz na obs. Za obs.?:)
    Daj znać u mnie:)
    Claudietta-life.blogspot.com


    Gratuluje związku ,piekne zdjecia:3

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładne zdjęcia. I gratuluję związku ♥
    Pytałaś się u mnie na blogu czy obs za obs, to ja już obserwuję :)

    http://suzzy-suzy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Slicznie wychodzisz na zdjeciach! :)
    Moj facet nigdy mi sie nie daje sfotografowac! :) Super ze tak dlugo juz jestescie razem!
    Co powiesz na obserwacje?
    Kisses
    http://pearlinfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Ładne zdjęcia :)
    Pytałaś o wspólną obserwację ja już,teraz czekam na rewanż :)
    http://karolina-kina.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Ładne zdjecia, ale były by lepsze gdyby nie byly tak bardzo z góry :0
    Zapraszam na bloga mojego i mojej przyjaciółki:
    just-aulia.blogspot.com
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetnie wyglądasz :-) Fantastyczne fotki^^ Podoba mi się Twoja bluzka :D
    Bardzo mi się podoba Twój blog! Jest na prawdę świetny, takie blogi lubię czytać. Co powiesz na wzajemną obserwację? Daj znać :-)
    Pozdrawiam ;*

    ♥Miśka♥


    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne zdjęcia! Pozdrawiam :*
    U mnie nowa sesja! Zapraszam serdecznie :
    http://patrycjawysowska.blogspot.com/2014/11/weronika-wolf.html

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne zdjęcia, jesteś śliczna ;) Pytałaś o obserwacje,;)) ja juz teraz Twoja kolej ;)Mój blog-klik

    OdpowiedzUsuń

Komentarz u mnie to komentarz u Ciebie :*
Zaglądam na blogi osób komentujących, jak ciekawe zaobserwuje ;>
Z góry dziękuje za każdy komentarz ♥