czwartek, 4 grudnia 2014

Co bym wolała :D

Cześć :*
Pobawimy się dziś w pytania typu  "co wolisz zrobić?" Mam nadzieje, że spróbujecie odpowiedzieć chociaż na jedno z nich ;>

1. Super życie do 20stki, czy średnie do 80tki?
Myślałam trochę tan tym, ale chyba wolałabym się wyszaleć do 20stki i później żyć spokojnie :)

2. Bogato wyjść za mąż i mieć problemy w związku czy być w związku z prawdziwej miłość?
Oczywiście, że prawdziwą miłość :3

3. Stracić komputer czy telefon?
Komputer ;)



4. Wolisz mieć aparat na zębach czy okulary?
Chyba, aparat na zębach, bo okulary mi nie pasują ;p

5. Wolisz być sobą czy udawać?
Być sobą <3

6. Wolisz słuchać muzyki czy oglądać filmy?
Ja osobiście wole sobie posłuchać muzyki, uspokoić się :]






7. Wolisz siedzieć w domu czy iść do szkoły?
Iść do szkoły, chyba że w domu będzie ktoś do pogadania ;D

8. Wolisz śpiewać czy tańczyć?
Śpiewać xD

9. Wolisz psy czy koty?
Pieski :*

10. Wolisz mieć ładną twarz czy być chuda?
Trudne, chyba być chuda C;


A teraz wasz kolej moi kochani <3

6 komentarzy:

  1. tez bym wolała sie wyszaleć do 20 hah :D

    mysmilelile.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. fajny blog,
    obserwuje, liczę na rewanż
    http://blackandwhite232.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajnie odpowiedziałaś na pytania, mamy trochę wspólnego :)

    Zapraszam na świąteczny konkurs! :)
    KONKURS-klik!

    OdpowiedzUsuń
  4. sliczne zdjecia kochana!:*
    Weż udział w najlepszym konkursie świątecznym!
    dorey-doorey.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ciekawy tag, jeszcze takiego tematu na post nie widziałam! Wiele nas łączy: kocham psy i chodzenie do szkoły! :D

    mój blog- ultradefensless

    OdpowiedzUsuń
  6. Super post ! :3

    OdpowiedzUsuń

Komentarz u mnie to komentarz u Ciebie :*
Zaglądam na blogi osób komentujących, jak ciekawe zaobserwuje ;>
Z góry dziękuje za każdy komentarz ♥