niedziela, 23 listopada 2014

Niespodzianki ;3

Hi ! :*
Na pewno każdy z was uwielbia niespodzianki. No, bo w sumie w życiu potrzebne są nowe wrażenie. Mnie właśnie dziś naszła ochota by robić mojemu chłopakowi niespodziankę, tak bezinteresownie. Lubię czasem kogoś zaskoczyć. Na wejściu zrobiłam mu krzyżówkę związaną ze mną, w sumie po to by zobaczyć czy pamięta nasze wspólne chwile i czy bardzo dobrze mnie zna. Jako nagrodę wypisałam mu kilkanaście powodów, za które go kocham. Miał wtedy taki słodki uśmiech ;3 . Następnie na odprężenie zagraliśmy w planszówkę taką wymyśloną na punkty (nie wiem jak to możliwe, ale przegrałam). Po krótkiej przerwie poszliśmy na korytarz postrzelać bramki XD. Gdzie też nie miałam szans. Na zakończenie puściłam nagranie jak śpiewam mu piosenkę. Misiek strasznie się cieszył i powiedział, że podobny dzień dostanę w sobotę. Już jestem ciekawa :3 A wam ktoś kiedyś zrobił niespodziankę albo wy jemu? Piszcie śmiało :*







10 komentarzy:

  1. Nice post
    would you like to follow each other ?
    I'll follow back after it

    Www.miharujulie.com

    OdpowiedzUsuń
  2. słodko razem wyglądacie! :) też lubię niespodzianki :)

    zapraszam do mnie
    http://ewamaliszewskaoff.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna niespodzianka! Super razem wyglądacie :)

    NOWY POST NA FABRYCE MIĘTY KLIK! :))

    OdpowiedzUsuń
  4. piękna różyczka <3 każda niespodzianka nawet mała sprawia ogromną radość
    Jeśli jesteś zainteresowana zaobserwuj i daj znać u mnie w komentarzu a ja szybko się odwdzięczę:) ps. sprawdzam :)

    Zapraszam

    aaangelllaaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam niespodzianki <3
    Jak słodko wyglądacie :*


    Obserwuje i liczę na rewanż :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. śliczna róża <3

    zapraszam do mnie
    co powiesz na wspólną obserwację ? :D

    mysmilelile.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Kocham niespodzianki ;d Gratuluje tak wspaniałego chłopaka ;D
    zapraszam:
    http://normalny-blog-nienormalnej-nastolatki.blogspot.com/

    PS. co powiesz na wspólną obserwacje.?

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajne niespodzianki.
    Ja bardzo lubię niespodzianki.
    Widać, że jesteście zgraną parą :)
    Zapraszam na konkurs. Do wygrania m.in post promujący, lecz są również inne, bardzo fajne nagrody! Konkurs trwa do 30.11, a więc śpieszcie się!
    Mój blog - klik!!! ;)
    Pytałaś się mnie o wspólną obserwację. Zgadzam się i już obserwuję. Teraz Twoja kolej!
    Pozdrawiam,
    Sylwia

    OdpowiedzUsuń
  9. Niespodzianki są najlepsze :D
    Zapraszam
    http://frugolatesowanieproduktow.blogspot.com
    Może wspólna obserwacja?

    OdpowiedzUsuń

Komentarz u mnie to komentarz u Ciebie :*
Zaglądam na blogi osób komentujących, jak ciekawe zaobserwuje ;>
Z góry dziękuje za każdy komentarz ♥